Lancering

The best round is the next round

26 maart 2019 | Door Frans Mettes

De start van een nieuw project!

Na een uitgebreid strategie- en fundingtraject gaan we eindelijk aan de slag voor Leading Courses: Europa’s grootste review-platform voor golfbanen. Een merk dat iedere maand meer dan 375,000 gebruikers inspireert om reviews te schrijven over zo’n 25,000 golfbanen.

Deze week leggen we de laatste hand aan de splinternieuwe visuele identiteit van Leading Courses: De kerning van het logo wordt nog even snel aangescherpt, het kleurenpalet krijgt een kritische laatste blik en de talloze typografische experimenten van gister veranderen in de regels voor morgen. De stijl voelt aan als een nieuw paar sneakers: zelfverzekerd, vers, kraakhelder.

Ondertussen verschijnen de user stories in een wolk van gekleurde post-it’s aan de muur van de projectkamer. Volgende week vullen we de backlog en zullen de papiertjes week na week veranderen van ruwe ideeën in werkende software.

Let's go!