Tom Holkenborg

Een dynamische merkidentiteit voor een muzikale legende

Keywords
Brand identity
Platform design
Motion design


01

Tom Holkenborg onderhoudt een aantal uiteenlopende merken: Studio Time, zijn film scoring-business; Score Academy, een educatief programma in Los Angeles; en natuurlijk zijn alter ego Junkie XL.

In samenwerking met Dog & Pony ontwikkelden een modulaire online merkidentiteit die de verschillende behoeften van elk van deze proposities ondersteunt en tegelijkertijd samenhang en herkenbaarheid bewaart.

Tom’s wereld staat nooit stil. Hij beweegt zich continu tussen filmcomposities, sound design, muziekproductie en muziek­technologie. Om dat gevoel te vangen, hebben we gekozen voor een dynamische motion graphics aanpak—altijd in beweging, steeds transformerend—zodat de veelzijdigheid van zijn werk vanuit elk perspectief tot leven komt.

A man and a woman use a tablet to make interior design choices at Bam Homestudios

Opdrachtgever

Tom Holkenborg

Diensten

Conceptontwikkeling
Brand identity
UX design
Full-stack development

Vragen over dit project? 
Neem contact op met Lennart de Haan
lennart.de.haan@jungleminds.nl.
+31(0)619993695

Jungle Minds is een bureau dat denkt als een consultancy, en maakt als een agency. We spreken vloeiend B2C, maar we zijn bij uitstek ervaren in het tot leven brengen van complexe B2B proposities. Dit maken we mogelijk door binnen één agency niet alleen innovatiestrategie, product design & business design te leveren, maar ook UX & visual design, user research en prototyping. We ontdekken, valideren en lanceren nieuwe verdienmodellen, ondersteunen organisaties bij digitale transformatie, en maken van innovatie een controleerbaar, doelgericht proces.

Als onderdeel van de Cronos Groep, werken we nauw samen met gespecialiseerde leveranciers van E-commerce technologie zoals Salesforce, SAP Commerce en Intershop.

Jungle Minds
Donker Curtiusstraat 23a
+31 (0)20 514 14 14
info@jungleminds.nl

KvK: 34342083
BTW: NL821125801B01